13 Mar 2012

İLK MİM :)

Blog alemine hızlı girişimin ardından ilk 'mim' imi aldım.
İtiraf ediyorum ,beni bu kadar çabuk aranıza almanız hem şaşırttı, hem duygulandırdı.
Sevgili Lucky Luke Güzel Günler Bloğunda bir tur düzenlemiş, ve aynı turu benim de düzenlememi istemiş.
Hay, Hay dedim, başım gözüm üstüne..
Ben nereye götürmek isterim sizi...
Tabii ki Maldiv Adaları...:))
Buyrun Cennet Turuma..!
























Bu da uçağımız olsun.
Teşekkürler Lucky Luke...


Sonunda da böyle yapılırmış, adettenmiş:)

 Lilyum

Maya

Yağmurun Dünyası

5 yorum:

Unknown dedi ki...

teşekkürler mor balık :))

Maya dedi ki...

Balıkım teşekkür ederim :) bir tur düzenliyorz demek ki :) biraz düşüneyim bakalım :) kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım :) sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Hakketten cennet burası cennet.. benimde evim olsun orda benim de! :)

Lilyum dedi ki...

teşekkürler balıkım uzun zamndır yokum yeni gördüm :) en kısa zamnda bnde bir yerlere götürüyorum :))

FakeNoron dedi ki...

ısınmaya sana da uğramam gerekecek anlaşılan (: