22 Nis 2012

Tüm Bloggerlara!


Bir dünya birikmiş işim  var kafamda. Dünya telaşesinden fırsat bulup kendi dünya telaşeme zaman ayırma hayallerim var. Ama ben artakalan boş zamanlarımda bloğumu inşaa ediyorum. Bir bu eksikmiş gibi bloglama hobisi çıkardım başıma.Pişman değilim , ruhum arınıyor burda, sanki uzak bir kasabada inzivamdayım gibi. Psikologların haberi var mı acaba bu blog örüntüsünden, insana nasıl bir terapi yaptığından. Arge çalışmaları var mı bu konuda? Hasta sayılarında azalma olmalı, kaybettikleri hastaları da kesin bloglarda tasarım işleriyle meşgul. Ben mesela:)) Bu aralar nasıl müzik eklerim diye araştırıyorum. Msn ye facebooka uzak kaldım açtığımdan beri.Çok fazla ilgilenemiyorum ama boş vaktimde mutlak burdayım. İnsanların paylaşımlarını okuyorum daha çok. Derken bana paylaşım yaptıracak zaman kalmıyor. Günlük yazardım eskiden, hertaraf rengarenk  ve şekillerde defterle doludur odamda. Eski yazdıklarıma baktıkça gülerim, beğenmem, ne salakmışım derim. Ama burada aynı şeyi demiyorum nedense. Eksiklikler görsem de iyi olmuş diyorum. Daha çok özeniyorum insanlar okur  diye saçmalamaya özen gösteriyorum ondandır belki de.Bir dosta ihtiyaç duyduğumda ve çoğunda o dostu bulamadığımda burada yazmak istiyorum, sonra başkalarının bloglarında kaybolup gidiyorum:)
Tüm bloggerlar, hepinizi seviyorum,
İyi ki Varsınız!


7 yorum:

Android dedi ki...

haha deli!

Unknown dedi ki...

blog yazarak bende stres atıyorum en azından karalar alırken daha etkili oluyor :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Aynen...

FakeNoron dedi ki...

Ödülünüz Var...!!!
Lütfen müsait bir zamanda gelip alınız (:

morbalık dedi ki...

Fakenoron ve deeptone sizi seviyorum:)

deeptone dedi ki...

heeey :)