5 Mar 2012

Tık Tık ! Ben Geldim!

Hayret dediler…
Nasıl bu kadar sakin davranabildiğime, nasıl bu kadar sabırlı olabildiğime, soğukkanlı kalabildiğime...
Öyle değildim eskiden, ben de.
Artık şaşırtmıyor hiçbir şey beni.
Her şeyin fazlasından kaçınmalı diyorum.
Sevinilecek bir şey olduğunda gereğinden fazla sevinmemeyi,
Üzülünecek bir şey olduğunda gereğinden fazla  üzülmemeyi öğrendim.
Abartmaktan vazgeçtim ben bir gün.
Çabalamaktan vazgeçtim, her şey olacağına varırdı, ama kös kös de oturmadım,
Hafif devinimlerimde oldu ama,
Bir baktım herkes yolunu tutturmuş gidiyor,
Ben de saldım gitti..
Sakinim evet, niye kıçımı yırtayım ki?
Sabırlıyım evet, acele ettim de ne oldu?, olacak şey bile boka sardı…
Soğukkanlıyım evet, yaygara feryat etmek beyinsizlere göre bir davranış.
Benim beynim var..
En azından tomo da çıktı ;)

8 yorum:

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

hoşgeldiniz sefalar getirin efem..

morbalık dedi ki...

aman da hoşbulduk:)

Mutlu Eller dedi ki...

Güzel, taze bir blog:))
Hoş geldiniz, ben de hoş buldum aslında:)
Hoş bir açılış yazısı olmuş...

Not: Kelime doğrulatmayı kaldırırsanız daha iyi olur, yorum yazanlar açısından daha pratik olur...

morbalık dedi ki...

Tşkkr edrim de bu gerzekalı kelime doğrulmayı nerden kaldıracğımı bulamadım. böhöö:(( bi yardımcı olsanız:S

Adsız dedi ki...

arkaplan resmin çok güzel.Balıklar içinde İstanbul.Hoşgeldin :) kelime doğrulama nerden kaldırılır ben de bilmiyorum :(

morbalık dedi ki...

Hoşbulduk.
Beni anlatıyor işte İstanbul'da, güzeller güzeli bir deniz kızı...:))
kelimesinede başlıycam doğrulatmasına da . Kıracam pcyi o olacak. Ama siz yine de yorumlarınız eksik etmeyin Arge çalışmalrım sürüyore..;)

alkım doğan dedi ki...

Hoşgeldin mor balık. Blogunun ismine de srkaplan resmine de bayıldım!

morbalık dedi ki...

hoşbulduk alkım, açıkçası bu kadar ilgi şaşırttı beni 3 günde, havaya girdim.keşke daha önce gelseydim dedim, ne güzel bi alemmiş meğer burası.